Najnowsze Wpisy

Mam dobry humorek!!!!!! Komentarze (2)
19. lutego 2004 18:43:00
linkologia.pl spis.pl

Siemanko ludziska no i co ja mam napisac przecierz nie mineły nawet 2 dzionki od napisania poprzdniej noteczki. Awięc dzisiaj byłam na spoacerku z Kasia L i poszłysmy na spacerek z naszymi pieskami i przyczepił sie do nas jakis koles wiek ok.20lat i tak poszłysmy do lasu i potem nad morze spusciłysmy psy . Ten chłopak miał slicznego Boxerka  nawet z Kasia nie wiemy jak sie nazywał ale dobra kit z tym. No wiec po spacerku Kasiulka mnie troche odprowadziała ale później musiała isc  ale dobra i gdy wróciłam do domku to odrazu usiadłam do kompa ja nie wytrzymam bez kompa i bez GG . Jutro moze tesh pujde na spacerek ale jeszcze nie wiem . Dostalam dzisiaj od koffanej Gosiulki list bardzo fajny z góry dziekuje Ci Gosiaczku za liścik fajnie mi się go czytało . No dobra koncze nie ce mi sie jush pisac bo straszne nudy w te ferie pozdro dla Darci Gosi Kasi L i Kasi S i o wszystkich o których zapomniałąm papap i <cmok>!!!!!!!!!!!!!

martusia124 : :

Marcia Powróciła Komentarze (3)
17. lutego 2004 22:27:00
linkologia.pl spis.pl

Siemanko !!! Marcia powraca zakłądam sobie nowego bloga ponieważ ktoś mi poprzedniego skasował i jak bym go dorwała to yyyyyyyyy dostanie .Tak pozatym to nic sie u mnie nie dzieje tylko że sa ferie i są straszne nudy i na GG jest taka nuda bo nie ma pewnej osóbki nie zdradze kogo ehe .Miałam jechać na narty ale nie jade bo mi sie nie chce . Dobra kończe bo nie chce mi sie pisac papatki . Pozdro dla Darci Kasi L Gosi Kasi S i wiecej mi sie wymieniac nie chce!!!

martusia124 : :

Archiwum

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
2627282930311
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

grzechu | elizastefapl | tofgirl | koodlaty | damianphotoblog | Mailing